Rondreis Thailand & Laos

Nong Khai

Hallo allemaal,

Woensdag een klein stukje fietsen naar Nong Khai. Dit is in Thailand dus we moesten weer douane formulieren invullen. Dat verliep erg gladjes. Volgens de borden mochten wij niet met de fiets over de brug (de brug over de Mekong). De beambte vond het echter veel makkelijker om die Farang met fietsen en tassen maar door te laten. Nu blijven we twee nachten in een bungalow. Donderdag een vreemd beeldenpark bezocht met meters hoge Buddah en slangen beelden. Dan bedoel ik 25 meter hoog!

Ook de inspirator van dit alles lag gebalsemd onder een glazen koepel. Van een afstand te zien. Ook zijn kleding, rolstoel en ziekenhuisbed stonden er te verstoffen. En alles wordt vereerd met oranje bloemen, wierook en oranje wollen draadjes. Best vreemd.

Morgen fietsen we door naar ons eindpunt Udon Thani op zoek naar onze fietsdozen die we ruim drie weken geleden naar het postkantoor van Udon Thani hebben gestuurd.

Groetjes,

Maya & E-J

Pap&Alien

We hebben alle verslagen gelezen en de foto's bekeken. Wensen jullie een behouden terugreis. Hartelijke groeten.

Angelique

Wat een stoere verhalen en foto's en wat een belevenissen weer. Leuk om zo mee te lezen met jullie reis. Alweer bijna aan het eind begrijp ik, wens jullie een goede thuis reis toe.
Groetjes.

Ma & Pa

Kom weer veilig thuis! Wij zien er naar uit!! Liefs xxxx